Besplatna dostava za sve narudžbe iznad 25 €!
Dr. Oetker je već 130 godina simbol uživanja u pečenju, a sa svojim Original Backinom jamči uspjeh svakog recepta. Tijekom ovog dugogodišnjeg putovanja, razveselio je brojne slastičare diljem svijeta svojim kvalitetnim proizvodima i inspirirajućim receptima.
Povodom ovog velikog jubileja, pripremili smo poseban KVIZ koji će otkriti koja vrsta slastičara se krije u vama. Jeste li “Slastičar iz Zlatnog doba”, “Slastičar iz ludih dvadesetih”, “Slastičar iz sredine stoljeća”, “Slastičar iz Disco ere” ili možda “Moderan slastičar”? Odigrajte kviz i otkrijte koja je vaša slastičarska uloga u svijetu slatkih delicija!
Iskoristite najsuvremeniji način veleprodajne kupovine Dr. Oetker proizvoda.
Asistirano naručivanje: Naš prodajni tim vam stoji na raspolaganju za naručivanje svaki radni dan 8 – 16 sati.
Samostalno naručivanje: 0-24 svaki dan, uz registraciju i verifikaciju B2B kupca.
Svi proizvodi s našeg web shopa su dostupni B2B kupcima, a uz njih nudimo i specijalizirane Professional proizvode i pakiranja.
Besplatna dostava za sve narudžbe iznad 25 €!
Etičko i zakonito ponašanje glavni je prioritet Oetker grupe u njezinim poslovnim aktivnostima i u odnosima sa svim poslovnim partnerima i kupcima. Zbog snažnog međunarodnog rasta Oetker grupe i sve većih zakonskih zahtjeva, tema Usklađenosti postaje sve važnija. Stoga je razvijen Sustav upravljanja usklađenošću za cijelu Oetker grupu.
U okviru tog sustava, uspostavljena je Organizacija za usklađenost čiji Službenici za usklađenost stoje na raspolaganju, kao neutralne i neovisne kontakt osobe, za sva pitanja u svezi s temom Usklađenosti.
Nadalje, Oetker grupa je uspostavila postupak za zviždače koji omogućuje pojedincima, društvima i drugim organizacijama prijaviti kršenja primjenjivih zakona (npr. mito, prijevara, kršenje ljudskih prava i propisa o zaštiti okoliša), internih smjernica Oetker grupe (npr. Kodeksa ponašanja) ili Kodeksa ponašanja za dobavljače Oetker grupe, odnosno zabrinutost u svezi potencijalnog ili stvarnog kršenja tih propisa.
Ako imate bilo kakve informacije o mogućim kršenjima zakona u svezi društva iz Oetker grupe, na raspolaganju su vam različiti načini kako nam možete dostaviti te informacije, također i potpuno anonimno putem našeg Sustava dežurnog telefona za usklađenost.
Dostupni su sljedeći kanali za prijavljivanje:
o Dežurni telefon za usklađenost Oetker grupe – ostavljanje anonimne poruke
https://coho.oetker-group.com
o Prijava putem el. pošte Organizaciji za usklađenost Oetker grupe
mailto: compliance@oetker-group.com
o Prijava slanjem pisma na adresu
Dr. August Oetker KG
Corporate Compliance Committee
Lutterstraße 14
33617 Bielefeld
Njemačka
o Prijava telefonom putem (besplatnog) telefona, ostavljanjem glasovne poruke
o Prijave zaposlenika upravi Oetker grupe, nadzorniku, Službeniku za usklađenost (grupe) ili drugoj imenovanoj kontakt osobi za određenu podružnicu (npr. tijekom privatnog razgovora).
Pažljivo ćemo istražiti predmet i poduzeti potrebne mjere.
U okviru poslovnika, definirali smo interne odgovornosti i postupanje s aluzijama i pritužbama.